Hemma

Hmm skrev ett smsinlägg innan men verkar inte som det ville komma fram, men kanske kommer in sen, vad vet jag ;) ni får ursäkta om det publiceras sen för då blir det lite upprepning på det här stället...

Jag kom precis hem från brors match, rätt kul match som sluta 3-3... Domarn va dock rätt skum, blåste för löjliga grejer och sen blåste han inte när dom sparka halv ihjäl varandra, o sen blåste han av när det (enligt matchklockan) var 2 min kvar, skumt! o ändå hade hsk spelare legat ner o lipat rätt mkt så borde vart tilläggsminuter istället menmen....

Nu vetifan va jag ska göra, funderar på o dra in till Borås imån och kika om jag kan hitta den där väskan... den fanns ju inte på hm i knallen men har ju sett den på hm i stan innan o den kanske är kvar.. vem vet ;)
Nån som ska med?? ;)

Sen bär det av till Alingsås på kvällen och kika match, mitt lag som spelar denna gång ;) VILL OXÅ :( 



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback