Internet är fortfarande helt Fucked här ...

Internet är fortfarande helt Fucked här hemma o jag får damp på det, (är smått beroende jag vet) kan uppdatera här iaf via sms, gratis :) alltid nåt :d kom precis hem från borås, har haft skit kul med pärlan o karin, ni är underbara brudar ;) nu ska jag nog åka in till borås igen om en stund, eller till byttorp iaf, pettan ska spela match :) hmm vad ska man mer skriva då? Jo jag känner mej som en idiot just nu, varför talar jag inte om... Men jag är fan störd o tänker alldeles för mkt!! Porr på er snyggingar :p jag+störd=sant


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack själv!

Du är inte störd .. kanske bara lite, men det är bara bra!!

2010-08-11 @ 14:51:38
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback