Lite folkracebilder

Hej och goddag, Blir inge Jönköping och rallycross för min del idag :( Blir bygga garage istället antar jag och sen i em så ska jag till Äspered och titta på fotboll, mitt lag som ska spela träningsmatch o jag är sur för att jag inte kan vara med :( Önskar mitt knä ville sluta ha damp nu!! Funderar på o börja simma typ ett par ggr i veckan, det är bra rehab men det ska göras oxå o jag är för lat ;) O kommer inte gå nå vidare heller tror jag för satt o trampa vatten i badtunnan igår i kanske 5 min o sen började det kännas i knät.... SKIT!!

Kika in hos Ola igår o såg att han hade lagt upp bilder från Räkracet nu, alltså söndagens bilder då seniorerna körde :)


Tobias


Timmen och Daniel i samma heat


Lillebror Timmen


Micke bjöd på en 2hjulare ;)



Sen måste jag bjuda på lite snygga rullningar oxå :)







Denna va inte långt ifrån att gå över staketet :O Synd att det blev så dåliga bilder bara :/











Nice vettu, nä nu ska jag ner o käka frulle :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback