Ojoojojojojooojjjojj OJ

KUUUL va det igår!! Men att sova i ett rum fullt med flugor är INTE KUL!! Fan har snart ihjäl någon nu, om jag hittar nåt bra vapen :P


Men shit alltså, jag har inga ord för det....!


Jaja mår rätt hyffsat idag faktiskt, inte som igår iaf, vilket är tur för då va det illa ;) Men jaja gjorde inte bort mej lika mkt igår heller, vilket är positivt!
Har tänkt på en grej med, det finns fan inget värre än att träffa på folk som vet vem man är liksom, och man borde veta vem dem är oxå men så har man inget som helst aning, det har hänt mej ca 5 ggr under 2 dagar nu :O Inte bra, senast igår va det en som ropa typ "Enander" o vinka o grejer o jag har ingen aning om vem människa va o jag funderar fortfarande på det... Jobbigt!

jaja nog talat, sova lite till låter gött!!


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback