Skit

Den här joggingrundan jag tjatat om i två dagar nu är äntligen gjord, men till ingen nytta tyvärr... Första 500 meter gick hyffsat bra, kände lite i knät så men ingen fara liksom. Sen kom jag till en liten uppförsbacke, o tog i lite extra när jag sprang upp och då högg det till o gjorde rätt rejält ont, stanna och gick en bit o det släppte lite allteftersom, när det inte kändes så mkt längre så testa jag ingen, men då kände jag av det hela tiden, i varje steg liksom fast inte så illa som i uppförsbacken... Nästa gång det gick lite uppför hände typ samma sak...
Men fick gå ganska stora delar av rundan, både pga knät och pga att jag inte orka, fan världens sämsta kondis nu ju... 

Nu såhär efteråt känns det skit för knät smärtar fortfarande och känns lite ostabilt i sidled, så nu ska jag ligga i sängen o tjura resten av dagen!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Inte bra =( jag som "peppade" dig igår!! Hoppas du inte har ont heeela dagen!

2010-08-15 @ 14:49:45
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback