SkolaSkolaSkola

Första dagen i skolan för denna terminen är nu avklarad :) Känns skönt att det är över, imån är man ledig och sen kör det igång på allvar på torsdag...

Nu sitter jag och väntar på Sandin, som ska låna/köpa lite böcker av mej, lite segt för sluta typ en halvtimma tidigare än beräknat... Sen ska jag och Sara ner på stan och kika efter presenter till Visar och Kocken som har födelsedagsbarty på lördag ;D Har en skitbra idé på vad vi ska inhandla, men det kan jag inte avslöja här för tror Visar är här o tjuvkikar då ;)

Mkt kul o kika på nya studenter oxå, dem ser helt lost ut.. Men med all rätt, kommer ihåg hur det va ;)

Annars har det vart en bra dag, kul o träffa alla igen och tjöta lite men ska bli gött och komma hem sen:)

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Karin

Men jag tyckte alla nya va sööööta haha!

2010-08-31 @ 16:58:17
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback