Snyggast data har jag :D

Som jag skrev innan så höll jag på och ändra bakgrundsbild på min data, det gick tillslut :) Nu tänker ni typ, "ah svårt o byta bakgrund på data, är du dum i huvet eller?" Och svaret är nej, jag är inte dum i huvet, jag har windows 7 starter o dem idioterna har tatt bort den funktionen på det operativsystemet men jag har nu fixat detta genom ett program som heter Stardock MyColors där man kan ladda ner teman till datan och även byta bakgrund genom programet :) Så nu är min data skitfin :D


Såhär såg det ut innan ungefär (Bild stulen från google)



O såhär ser det ut nu :)



Sjukt nöjd :)

Kommentarer
Postat av: hanna

bilden var jätte fin ;)

2010-08-08 @ 12:27:08
URL: http://xxhannishxx.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback