Ta min hand jag följer dej, vi ska åt samma håll...

Godmorgon Godmorgon, jag kunde verkligen inte somna inatt, satt uppe skitlänge... Jobbigt, jävlar va det susar i min skalle just nu!! JAG TÄNKER ALLDELES FÖR MKT!! Ett under att inte hjärnan blir överhettad...

Men bestämde igår iaf att jag ska köra lite lagtävlingar i höst med Team Stayups, Skit kul!! Blir den på upplo och Jägarns trofé :) Längtar redan, ska bara övertala mamma att jag får låna hennes bil, men ska nog gå :) Min är fortfarande inte så vacker min stackars ford :(




Jaja nu vet i fan va jag ska hitte på.... Nån som har några bra förslag??

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet inte vad du ska göra idag .. men om du kan/vill så kan du få fika med mig och Pärlan imon vid ett =D ??

2010-08-09 @ 12:35:00
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Karin

Svar:

Det vet jag inte än .. men vi ska ses ett vid pressbyrån på södra =) be there!

2010-08-09 @ 12:54:36
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback