Hoppas hoppas :)

Hejsan hejsan =)

Hoppas på fint väder imån för då ska jag till Jönköping och kolla på Rallycross :D Leta lite på tuben för o hitta nåt så jag kan visa lite rallycross för er som inte vet, o kanske visa Jönköpingsbanan men hitta fan inget därifrån, jo förresten ett klipp från 82 med skit kass bild så vi gör som så att första klippet är på rallycross (Arboga) och andra är på jönköpingsbanan (folkrace) :)








Sådär då vet ni lite va det handlar om, hoppas nu bara på att vi åker! Kommer bli sjukt kul! :)

Annars så har man la inte jätteroliga minnen från Jönköping, det som hände sist jag va där va bland det värsta jag sett faktiskt, det va riktigt jävla jobbigt, tur att det gick så bra som det gick iaf!


Kika på denna liksom, där hade inte jag velat sitta!!


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback