2010 börjar gå mot sitt slut

Här är en sammanfattning av mitt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ehh ja det har jag nog allt ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga, tror jag inte iaf :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm na, inga av vännerna men brorsan fick sig en liten knodd till :)

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min älskade Agnes :( ♥

5. Vilka länder besökte du? Turkiet :)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2009? aa mer folkrace :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 18 september! ♥ 

8. Vad var din största framgång 2010? Pallplats i räkracet :)

9. Största misstaget? Våga inte släppa taget i tid, så det drog ner en endel, men fanns dom som drog upp en på benen igen :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, knät har ju vart helt knas sen maj, operarat nu iaf :)

11. Bästa köpet? Hm det va nog turkietresan :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan tror jag...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Conny ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Takida - Give into me


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, vart en bra början, sen gick det nerför och sen gick det uppåt igen :) 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Kört folkrace :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Velat

18. Hur tillbringar du julen? Julafton hemma med familjen och sen julkalas på juldagen hos oss med släkten och sen Utgång med Emelie :)

19. Blev du kär i år? Jaa! ♥

20. Favoritprogram på TV? Bonde söker fru ;)

21. Bästa boken du läste i år? Harry Potter böckerna:)

22. Största musikaliska upptäckten? Det var nog min solosång vid bankomaten i Borås för ett gäng vilt främmande människor, Bumbibjörnarna säger jag bara :) eller va säger du Conny? xD

24. Något du önskade dig och fick? Äkta Kärlek ♥

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag snarare förlorade någon ♥

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade maskerad med femkamp med vännerna :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om Agnes fortfarande hade funnits hos oss ♥

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierande ;)

29. Vad fick dig att må bra? Vännerna och Conny :) ♥

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hm vet inte.. ingen

31.Vem saknade du?
Agnes ♥

32. De bästa nya människorna du träffade? Conny ♥, Klanten, Pärlan och c/o :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback