Då vart det avklarat!

Vart hemma ett tag nu dock, kom hem runt halv 2 tror jag!! Fy fan säger jag bara, känns som om man har världens baksmälla!! Mår illa och spyr om vart annat :( Men operationen gick iaf bra, dem konstaterade att det inte var menisken som va kass utan att jag hade brosksprickor runt knäskålen och att det va det som låg o klämde eller nåt.. Vet i fan va dom gjorde åt det faktiskt för fatta aldrig va läkaren mena, va lagom borta då med så xD jaja det ska va fixat nu iaf, kan stödja på benet och har inte jätteont just nu, tack vare mediciner jag fått! SKa ha bandage på nu i 2 dagar ungefär och sen har jag tejp på under det som ska sitta i 10-12 dagar o då ska jag ta bort stygnen ;) haha gött med mamma som är undersköterska nu för det betyder att jag slipper boka tid på vårdcentralen för det, hon kan lika gärna plocka bort dom hemma som o göra det på jobbet ;)



Tjusigt, Bengan med på ett hörn oxå där :)


Hmm fasen ska man hitta på nu då? Får la kanske försöka sova lite, det är ju Handbollsmatch sen vid 6 tiden som en inte får missa! ;) Jag ska nog fan kika på dagens Julkalender kanske :D smart idé!!


RIP Bertilsson!


Kommentarer
Postat av: emelie

skönt att höra att de gick bra för dig gumman:) har tänkt på de (när man klickar på din startsida) har du kort på dig själv conny bilar och dig själv igen varför inget på mig, ja är ju bäst alla vill väl ha de? bara undra alltså:P hihi

2010-12-14 @ 21:45:26

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback