Fy helvete för Boråsare!

Fy helvete för jävla idioter som inte kan köra bil i Borås asså!!! Blev så jävla förbannad, Borås kallas för rondellernas stad men inte en enda jävel i Borås kan köra i dem ju!! Först när jag skulle in i knallerondellen så va det typ stopp i innefilen o längre fram även i ytterfilen, men dem som kom från stan o skulle rakt fram hade ändå fri passage, jag kom då från storcity hållet och väntade för att inte ställa mig ivägen för dem som kom från stan, onödigt o stoppa upp mer än nödvändigt liksom! Då står nån jävla idiot bakom mej och hänger sig på tutan! Blev ett finger i backspegeln på den!! 

Sen när jag kommit in i rondellen, skulle rakt fram ner mot donkenparkeringen, så låg jag i ytterfilen och blinkade för jag skulle svänga ner där, en bil (från sjöbohållet) hinner före mej in i rondellen, gick inte så fort där liksom för stopp längre fram, men efter denna bilen kommer 150 bussen, o ska klämma sig emellan han oxå även om jag liksom står där ivägen för han halvt för jag ska ur rondellen, det va jävlar i mej inte mer än en Boråstidning emellan busshelvetet och min front!! Blir så jävla förbannad, får man inte lära sig att bilarna inne i rondellen har företräde när man tar busskörkort eller ? Fy helvete, blev ett finger och tuta på den idioten!!!


Jaja gjorde en jävla tabbe med kom jag på när jag kom hem, köpte ett par leggins, stl 36-38, trodde jag!! Kommer hem och upptäcker att det är stl 46-48! Helvete!! Som tur är så ska nog pappa in till stan sen när han kommer hem från jobbet så då kan jag åka med och byta dem... Fyfan va sur jag blev på mig själv där asså!!!


Jaja fick tag på dem julklapparna jag behöver iaf :) 
Både Kevin och Cujo får varsin leksak!




Oj värdelös bild det blev på kevins julklapp... Skitsamma, nu ska jag ringa brorsan och den kolla på Julkalendern!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback