Gårdagen...

Ojojoj blev lite mkt igår! xD

Börja hos Emelie, där hon inte kunde bestämma va hon skulle ha på sig... Sen gick vi till Amanda som inte heller kunde bestämma va hon skulle ha på sig.. Tjejer asså...!

Sen hamna vi iaf på en dötråkig förfest, 4 killar satt i ett litet rum (som lukta svett) och spelade tvspel... Yeey!! Jaja jag och Emelie gjorde vårt bästa för att liva upp stämningen iaf ;) Hehe

Sen kom vi iaf till WH, va la helt ok där inne! Träffade min NERMIN!! :) Skitkul! För er som inte vet så gick vi i samma klass på gymnasiet och jobbade även ihop en dag i veckan på en grej vi fått genom skolan.. Vi är alltså SÅÅ TAJTA ;) hehe jaja det va jävla kul iaf!!

Sen kommer Emelie och säger att nån sagt att Oskar har blitt nerslagen av nån idiot jag inte vet vem det är, så då börja jakten efter honom.. Sluta med att vi gick hem till Emelie och se om han gått hem, vilket han inte gjort... Stannade då hos henne så hon slapp va ensam, och Oskar dök upp sen runt 5.. Då hade han blitt slagen och tagen av polisen som hade kört han till fyllesell i Alingsås av alla ställen (SÅ ONÖDIGT!) Jaja han hade iaf vaknat där och dom släppte han lite tidigare o så ragga han upp nån skjus hem... Han levde iaf!! xD

Kom la hem runt 1 tiden nu, o har hunnit med mkt ;) Har plockat stygnen i knät, bytt lampa på bilen (halvljuset va kasst höger) och packat inför imån :) Då lämnar jag ju Borås för Dalsland och Färgelanda och stannar där till nästa år :D Hihi kommer bli kanonkul!! En hel vecka med min älskling <3

Nu sitter jag och äter godis och lyssnar musik ;)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback