Godmorgon :)

Fan va gött och få sovmorgon, vakna nu typ vid 10 :) Barbro som väckte mej med sitt goosande i mitt ansikte, rätt mysigt sätt att vakna på ändå =) hehe

Denna dagen kommer bli en tråkig dag för jag ska Julstäda och tvätta som en galning hela dagen äre tänkt!! Måste få rent massa kläder för ska till älsklingen efter julhelgen och stannar där till efter nyår så får nog packa med sig en del!

Imån blire värre dock för då ska jag försöka ta mej in till Knalleland, har 2 julklappar kvar att köpa! Är helpank nu och får pengar imån så kan inte åka nån annan dag, men ni kan ju tänka er hur det ser ut på en köpcenter dagen innan julafton när det är löning xD Jag lär ju avlida!!! haha 

Nu äre dags för frulle, ha en bra dag folket :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback