Jag kan inte sova...

Så känner för och jävlas lite ;)




Det där är jag när jag kör folkrace, jag kör den svarta forden med grön huv! Det är från Räkracet 2009... En av tändkablarna till stiften hoppa loss sig i starten så bilen gick bara på 3 cyl hela heatet! Skyllde jag på bilen nu kanske ? Det va inte riktigt meningen men hmm va ska jag skriva då? Den gick ju faktiskt bara på 3 cyl, då kan jag la inte skriva att den gick kanon? Eller har jag fel?! Sen vet jag inte om jag skyller på nåt heller, snarare konstaterar att bilen inte gick så bra, jag menar det hörs ju oxå på klippet, jag har ju inte direkt påstått att jag skulle ha vunnit om den hade gått på alla 4a... Men bättre att skriva att det va jag som va kass, för annars kan ju folk tro att jag skyller på bilen och det skulle ju va katastrof!

Sen kan jag ju säga att jag på sätt och vis va nöjd med det heatet eftersom jag lyckades hålla tätt för bilen bakom mej trots att bilen gick som en kratta! Fast det va ju fel det med, varför ska man vara nöjd med nåt här i livet? Det är väl onödigt ? OJ nu kanske jag påstod att jag va duktig oxå :O Åhh NEEJ!! Det får man ju absolut inte göra för jag är ju tjej :( Fan då!

Jag blev inte av med bilen heller, det måste ju bero på att jag inte är lika duktig och perfekt som vissa andra som blir av med sina bilar i stort sett hela tiden!!! Dom är jag SÅÅÅ avundsjuka på, dem coola tjejerna och killarna som inte provar sina bilar innan tävling oxå, dem som bara lastar och sen kör jättebra fast dom inte provat innan! Dem är så coola, skulle fan vilja va som dom!!

För att avsluta det här vill jag visa ett annat klipp:



Och som slutkläm vill jag bara säga: Jonte, skyll inte på bilen!! Det va du som va dålig!!! ;)



(Hahaha att det kunde va såhär kul o inte kunna sova xD)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback