Julhandlat :)

Jäklar va nöjd jag är med denna dagen ;D

Praktiken gick jättebra, min handledare har dock fått magsjuka så får ta mkt ansvar själv över klassen och vad som ska göras :D Jättekul är det!!!

Sen har jag vart i stan med Klanten och köpt massa julklappar och födelsedagspresent till älskling :D Kan ju inte lägga upp bilder för han är ju stammis här men ni kan få se mammas julklapp för hon vet inte ens att denna sidan existerar xD och så kan jag visa allt när det är inslaget :D

Såna här skålar köpte jag till mamma, asfina!! Blev helt kär i dem!!




Här har ni en av Connys födelsedagspresenter :D hahahahah

Tror ni han blir glad? ;) haha


Här är alla julklappar/presenter inslagna :D 2 är till mamma, en var till brorsbarnen Nellie och Kevin! En julklapp till älskling + hans 2 födelsedagspresenter

Säger inte vilka som är vilka för då kan en viss person försöka fuska ;) hehe


Sen så när jag och klanten gick förbi Gina såg jag en as snygg skjorta i skyltfönstret!! Men då va det såklart stängt, dem låste precis butiken liksom men smart som jag är så titta jag in i knalleland påvägen hem, där har dom öppet längre :D Så fick köpt en julklapp till mej själv oxå :D Så den ska jag ha på mej till jul tänkte jag



Tycker ni? ;)


Sen vill jag bara säga att jag har världens bästaste bäste vän i hela världen som heter Emelie Johansson ♥ Du är bäst gumman!!!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Klänningen var jättefin :)

2010-12-07 @ 22:02:27
URL: http://malinperbring.blogg.se/
Postat av: Karin

Den är jätte fin =D

2010-12-07 @ 22:04:35
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Conny Hansson

KATTMAT!? Mmm va gott, då har jag de o tugga på te jul! :)



Fin skjorta på en fin tös ;)



Haha jag ska allt försöka komma på vad som döljer sig i paketen ;)

2010-12-08 @ 09:44:49
URL: http://enaander.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback