Racingåret 2010


1. Körde du något i år som du aldrig kört förut?
Jaa Jägarns pokal på dals :)
2. Lyckades du uppfylla din mål för säsongen 2010? Naa
3. Är du nöjd med din bil/bilarna du kört? Na har la inte vart några superpärlor direkt men en ska inte klaga.
4. Rullade någon som stod dig nära? Hmm nä tror inte det...
5. Vilka länder tävlade du i? Sverige
6. Är det något du missade 2010 som du vill köra 2011? MASSA!! körde bara 3 tävlingar iår :(
7. Vilken tävling från år 2010 kommer du alltid att minnas? Naa vart la inge speciellt iår...
8. Vad var din största framgång 2010? 3a i C på räkracet...
9. Största misstaget? Hm va la att jag skrota bilen på dals..
10. Har du rullat eller skadat bilen kraftigare? Japp, på dals paja en hel del i hjulhuset och på Skenefestivalen, flytta jag hela paketet bakåt så gick inte få i 2an sen...
11. Bästa köpet? Folkracestol (fick iofs när jag fyllde år)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Inom FR så va det la startavgift...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, alltid glad när en ska på folkrace, ibland mindre glad när en åker därifrån ;)
14. Vilka svängar kommer alltid att påminna dig om 2010? hm inga speciella tror jag...
15. Var du snabbare eller långsammare i år jämfört med tidigare år? får väl hoppas att jag va snabbare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kört mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? skrotat!!
18. Hur många svartflagg? Blev ingen iår, fan va jag är duktig ;)
19. Varningar? drog på mej en i sotenäs har jag för mej ;)
20. Hur skulle du beskriva din körstil 2010? hyffsad
21. Favoritbana? Sotenäs
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nee
23. Värsta upplevelsen under tävling? mina kassa starter i sotenäs, va så sur på mej själv!!!
24. Skulle du vilja radera nån tävling ur historieböckerna? naa
25. Något du önskade dig och fick? En pallplats va la inte så illa ändå ;)
26. Något du önskade dig men inte fick? Mer tävlingar!
27. Årets bästa start, var inträffade den? Skenefestivalen, första heatet!
28. Vad gjorde du dagen efter sista tävlingen 2010? Åkte med älsklingen till Färgelanda och festa lite ;)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer tävlingar!!!
30. Hur skulle du beskriva din bil år 2010? haft 3 olika, varav 2 skrota jag och den andre fick jag inte ordning på starterna så har väl inte vart helt nöjd ;)
31. Vad fick dig att må bra? Få köra!!
32. Vilken konkurrent var du mest sugen på att sätta av? Hm ingen speciell
33. Vilken konkurrent skulle du vilja be om ursäkt till och varför? ehh ingen, inte mitt fel om någon står i vägen ;P
34. Bästa förare du mött och kommit före? hehe låg före Linda ett tag på dals, men vart inte länge för hade varken drivaxel eller styrning i funktion xD


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback