Sista dagen :(

Jaha då äre fredag imån vilket betyder sista dagen på praktiken! Det är sjukt va jag kommer sakna alla underbaringar!! Jag hoppas jag kan få komma tillbaka dit och vikariera sen!! Den tråkiga delen av VFUn väntar ju nu, redovisningen av temat.. Yeey, NOOT!!! 

Jaja tur att min handledare kommer imån iaf, hon har vart sjuk hela veckan men sa att hon skulle komma imån!! Då får man papprerna påskrivna med en gång iaf så slipper man krångel med det! 

* Fick sagt en grej som tyngt mej hela veckan idag oxå, kan inte säga vad men kan säga som så att ett barn berätta en grej för mej i början av veckan som oroa en del men så har ju min handledare inte vart där så har man inte kunnat berätta det för henne å så men nu idag så berätta jag det för en annan pedagog och hon lova o ta tag i det så nu kan jag känna mej lite mer lugn iaf! *


Nog om det, fredag imån betyder oxå att jag ska till söthögen :D Blir lite "kalas" o så för han fyllt år!! Jag ska dock hålla mej nykter (eller nästan iaf) för jag har mens!! (för er som ville veta det) och ni som läst här innan vet att mens och alkohol inte går riktigt ihop när det gäller mej ;) 

Haha älsklingen är måttligt nyfiken på sina presenter med :D haha synd att jag inte kan pina han länge till :( ;) haha 

Nä fan nu ska jag kolla på Julkalendern på Svtplay och sen ska jag nog fan sova, trots att klockan inte är så mkt!


Puss och godnatt*


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback