Svar på kommentar..



Svar:

För det första ska jag bara skratta lite åt dej! HAHAHHAHAHAHHA xD

För det andra så är du en tönt som inte vågar skriva vem du är, hatar små anonyma idioter som du!! Har din IP adress bara så du vet! Sen kan du ju lära dej skriva, din jävla fjortis!! Ingen lär ta dej på allvar när du skriver som en 6åring!

Sen vet i fan vart du fick att jag trodde jag va duktig ifrån?? Har nämligen inte skrivit det nånstans! Jag skrev att jag gjorde en bra första start med bilen o att den va startsnabb och go att köra med, inget annat!! O jag både tror och VET många som alltid provar sina bilar innan tävling, om inte inte på träning så provar dem att göra starter hemma eller på en grusväg eller nåt för ALLA bilar är olika att starta med och det är en konst att få till det om man aldrig provat innan!! Vilket betyder att jag hade till viss del röta när jag starta första gången med den o fick till det bra!! Påstod aldrig att jag tyckte jag va så värst duktig! Men ja jag va och är rätt stolt över den starten för jag hade inte förväntat mej att det skulle gå så som det gick första gången. Är det fel o va stolt över nåt man gjort bra? Tycker du kan ta och växa upp lite och ta reda på saker innan du skriver en massa skit som du inte vet nåt om!!

Jag är så jävla less på killar (antar du är kille) som du som tror att dem är så mkt bättre än oss tjejer, fast att ni inte är det!!! Och dessutom är detta min blogg där jag skriver va fan jag vill och passar det inte dej så behöver du inte läsa, och om du ska kommentera kan du väl iaf stå för det du skriver, DIN TÖNT!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Då vart hans ip numer spårat.. Jag är grym ;)

2010-12-22 @ 13:29:09
Postat av: Sabina

Kan hålla med dig till viss del, samtidigt som jag tycker du har lite fel. Fast kan bara instämma i att det är töntigt att inte våga stå för vem man är!



Men för det första:

Jag personligen byter bil jävligt ofta, och den enda

bilen jag har testat att starta med är rallycrossbilen! Har inte testat en enda folkracebil, vare sig start eller nått annat. Ända jag gör är att lasta på den på kärran. O det är många gånger jag är med i starten, men jag förstår inte varför man ska tycka det är bra av en att lyckas? Eller varför man om man misslyckas ska skylla på att man aldrig kört bilen?



Som den där anonyma saken sa så kan även jag instämma i att det är typiskt tjejer att hela tiden tycka det är så bra när dom lyckas med nått. Att starta i en bil är inte så svårt även om man inte har någon aning om hur den bär sig åt.



Vill inte vara elak mot dig alltså, du är säkert duktig och allt det där =) Jag menar bara att jag tycker det är väldigt många tjejer med bortförklaringar och allt, läser allt för ofta om "..fast jag är nöjd för jag hade aldrig kört bilen innan". Det är folkrace liksom, jag blir av med nästan varenda bil jag har och får därför åka i nya varje tävling. Har inte en chans att hinna lära mig just den o den bilen...



Ajja, skit samma ska egentligen inte lägga mig i!:)

Du känner och tycker som du gör, och det kan man ju inte direkt ändra på =) Jag tycker bara det är för mycket daltande med tjejer i sporten, för det är ALLTID tjejer (typ iaf, eller juniorer) som skriver och skyller på att dom aldrig har kört bilen. O det var lite vad du gjorde fast tvärtom liksom..



Ajjaa ska inte tjata mer =) Så länge du är nöjd så är det ju huvudsaken liksom =) Alla tycker vi olika!



Ses kanske på banan någång framöver haha.

Ha det gott

2010-12-22 @ 17:23:06
URL: http://sabinaramqvist.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback