Damp blogg!

Får allvarliga ryck snart på min blogg!!! :@
På min data (liten minipc) ser det ut som om headern och själva inläggsstället (det vita) är lika brett men på Jims data (vanlig storlek) är headern mkt smalare och jag får det verkligen inte till att bli bra för om jag ändrar så det ser bra ut på Jims data så försvinner halva headern på min :(
Hur ser det ut på era datorer?? Ser det förjävligt ut eller funkar det ?
Nu är jag lite purken så ska nog lägga ner detta och sova lite istället!
Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Joakim "LivingPixels" Pekkari

tror du har använt relativ storlek på själva bloggdelen och en absolut storlek på headern.

2010-07-16 @ 20:40:47
URL: http://livingpixels.soclog.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback