Jag har tråkigt!

Sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den...

Hitta lite frågor på en bdb som jag tänkte att ni kunde svara på så har jag lite o läsa medans jag väntar så gör det nu :D


1.Vad heter jag?


2. Har vi hånglat?

3. Röker jag?

4. Skulle du stå ut med att bo med mig i en vecka?

5. Skriv en mening där mitt namn är med.

6. Har vi samma humor?

7. Skulle du våga dela säng med mig?

8. Vad är jag bra på?

9 Vilket yrke skulle passa mig?

10. Min sämsta egenskap?

11. Är jag självisk?

12. Har jag gjort något bra?

13. Vilket/Vilka uttryck använder jag ofta?

14. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?

15. Har du velat ha sex med mig?

16. Vad tycker du om mig och mitt utseende?

17. Om du skulle få ta med mig vart du ville, vart skulle vi åka då?

18. Tror du att jag vet lika mycket om dig som du vet om mig?

19. Om någon frågar dig om du vet vem jag är, vad säger du?



Tack för din tid ;) hehe om du tog dej den :P


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback