Svar på kommentar..



Denna var dock kommenterad under frågestunden och innehåller några frågor men ansåg inte dem ingå i den så svarar nu!

Hej Stjerna, knäet går inge vidare tyvärr ;( Gör fortfarande ont o ställer te  och skit, hoppas på att snart få träffa en ortoped, väntar på svar från min läkare...
Sen det här med fotbollsgolfen har jag pratat med Sara om innan men tror inte jag kan, ska nog kolla på cykelfestivalen med några kompisar.. Huruvida det blir med mitt spelande så vetifan faktiskt, just nu är jag rätt less på alltihop faktiskt men blir det spel så blir det i Borgstena! O jag tror du blir en skitbra tränare så kör på det!! :)


Sådär hoppas du är nöjd med ditt svar (antagligen inte dock)    :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback