15/11 - 10

Har gjort om lite här på bloggen :) Tycker ni?

Har ett lite annorlunda tysnitt på mina rubriker o tror inte många kan se det för dem inte har det installerat på eran data så om ni är här ofta och vill se bloggen som den ska vara så klicka HÄR och ladda ner det typsnittet där så kan ni det, bra va? ;)

Nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan, har lagt ner plugget förlängesen, det gick inte alls bra men har kommit en bit med papret iaf, fått med 2 referenser iaf :D Alltid nåt! Får hoppas jag orkar göra lite imån med, får se... ska jobba imån nämligen så kommer va sjukt trött när jag kommer hem... Ska va på Kröcklige iaf så där känner jag ju barnen iaf, det är alltid mkt enklare när man kan namnen ;) Kommer bli skoj!

Har inte mkt mer och skriva så säger gonatt nu :)

Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

Du inser inte att du säger emot dej själv när du skriver så och sen lägger ut den bilden på dej själv? Så jävla blåst!



det skrev du till mig och du sa nyss att alla har olika åsikter så alltså tycker du att det är okey.

inse att du har fel ;)

2010-11-15 @ 20:33:33
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Klanten

Ser mycket bra ut!!!

Ha det så kul imon =) GOD NATT <3

2010-11-15 @ 22:21:01
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Pärlan ★

Haha jag kan se ^^, Tror jag redan har laddat ner det ^^, grymt snyggt iaf ;)

2010-11-16 @ 17:12:35
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback