Dagens...


Lunch
-
Cheeseburgare på donken
Knas - Min facebook ser lite knas ut, nån som oxå har märkt det ?
Yeey - Barbro skiter inte lika illa längre :D
Mys - träffa Emelie
Händelse - Idrott och sen klippt mej
Dampryck - Får jag på mitt knä som gör jävligt ont!!
Skit - Knät och vädret!!
Tanke - tänker på min älskling, saknar honom! <3
Uppgift - Skriva och skicka in seminarium + reflektion, CHECK
TV-program - Bonde Söker Fru, 20.00 tv 4 :D
Låt/artist/videoklipp - Aerosmith - amazing
Lärdom - Jag lär inte kunna spela fotboll igen på ett bra tag :(
Motion - Idrotten
Svullande - va la donken isåf..
Bild - kass cam bild men efter klippningen iaf... 


Kommentarer
Postat av: Klanten

Super fin är du!!

Kommer bli as bra på lördag!

2010-11-03 @ 20:53:29
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback