Dagens...

Lunch - pastasallad med kyckling!
Knas - Vi leta överallt och sen hitta vi det vi sökte i den affären vi inte letade efter det xD
Yeey - jag kom på ett knep för och få barbro och äta morotspurén (blanda med den andra maten) smart jag är!!!!
Mys - En dag med Klanten!
Händelse - Simmat och handlat!
Dampryck - fick jag på gubben som va tvungen o simma i samma bana som vi
Skit - jag har fan ont överallt, knät (ovanligt), nacken och foten = skitskumt!!
Tanke - Undrar om vit choklad gör en lika fet som vanlig ? ;)
Uppgift - Skriva seminarium (inte gjort)
TV-program - hmm vet inte, hinner nog inte se nåt idag i vilket fall....
Låt/artist/videoklipp - Skillade killen
Lärdom - Mitt katt är dum!!
Motion - Simmat!
Svullande -Marabou Vinter Vit! <3
Bild - Barbro som alltid ska va ivägen!!



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback