Ferrarin jävlades lite smått idag...

Hade lite småproblem med kära Ferrarin idag xD  Låset till förardörren hade frusit under dagen så kunde inte låsa upp dörren när jag skulle åka hem från praktiken... Som tur var hade inte passagerardörren frusit så kunde låsa upp där och visa prov på min smidighet och klättra in i bilen xD Folk på Statoil i Frista trodde nog att jag va smått korkad när jag klättra ut och in genom passagerardörren när jag skullle tanka! Jag har nämligen ingen sån där plupp som man kan låsa upp innefrån heller för den har ramlat bort sig... Så fick bli många smidighetsövningar idag :D Hehe såklart så gick dörren låsa upp när jag parkera den hemma, då hade den blitt varm igen... haha



Så vacker den är min lille FerrariRÄSER :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback