Godagens ;)

Nu har jag fått igång internet igen, hade tydligen kommit åt nån rackarns liten knapp (eller med stor sannolikhet så vare Barbro) så jag hade stängt av den trådlösa anslutningen eller nåt, men du är det igång igen iaf :D Ingen skada skedd !!

Jag är iaf nyss hemkommen från praktiken, vart kul och gå dit igen och träffa alla underbara barn! Det värmde mkt att dom kom ihåg mej och va glada över att jag har kommit tillbaka! Diskuterat temat lite med Handledaren oxå så nu känns det mer under kontroll! Nu ska jag ner och käka tänkte jag och sen ska jag nog sätta mej och ladda upp en massa bilder från helgen här och på fb! Har mkt roliga bilder må jag säga :D Wiee

Hoppas alla haft en lika bra dag som jag ?

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback