Känns som om det går bra nu....

* Mitt "sår" på ryggen vill inte gå bort, skrubabt som en idiot...
* Mitt "blåmärke" på benet vill inte heller gå bort...
* Jag har fått typ 15 nya finnar för att jag sovit med massa smink...


Känns bra det här....

Fast jag funderar fan allvarligt på att ha mina naglar svarta, det är rätt fult på ett sätt men ändå inte, dock har jag ett litet problem... Jag måla mina naglar lördag eftermiddag och nu ser dem ut såhär:



Okej syns inte så bra men pillat sönder det mesta, alltså jag kan inte ha nagellack så får nog skippa min idé iaf xD

NU ska jag göra mej en knäckemacka med ost och kolla lite tv!
BYE

Kommentarer
Postat av: Pärlan ★

Sv:

Haha aah vi får se till att hitta en papput bara ^^,



Sån är jag med! Om jag har tur så är naglarna fina tills kvällen är slut iaf ^^, Men jag tycker du ska ha svarta naglar :D

2010-11-07 @ 20:33:18
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback