Mörrn!

Ledig dag idag, ingen som ringde och väckte mej o behövde vikarie så blir och fördriva tiden hemma.... Sitter än så länge kvar i sängen, men får nog dra mej upp snart för Barbro håller på och förstör nåt i hallen låter det som xD 

hmm undrar just va man ska fylla denna dagen med...? Blir kolla tv/film hela dagen antar jag, fast ska nog allt få tummen ur och ta mej en promenad med Cujo, så man får nån motion denna vecka med (simningen uteblev ju)! Om det inte typ regnar eller nåt för då vägrar jag, så hurtig är jag inte :P

O tror fan Cujo helst ligger i soffan och kollar film hon med ;D



Stör mej som fan på morgondagen oxå!! Har först sem mellan 8.30-10.00 och sen TRE TIMMARS RAST och sen föreläsning mellan 13.00-14.30... KUUL!!! NÄÄ kunde fan åkt till älskling redan vid 10 om det inte vart för den föreläsningen :/


Nä nu är jag fan hungrig!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback