Mörrn!

Denna dagen händer det rätt mkt måste jag säga men jag ska inte klaga för händer en massa väldigt roliga saker :D 

Det börjar inte så roligt dock, sitter i skolan nu och ska ha Seminarium om typ 45 minuter, skit segt och vänta för det första och sen känns det så onödigt! Sutar 12 iaf och då beger jag mej hem en stund, ska städa lite och byta lakan i sängen... Älskling är inte van vid och sova i grus (så äre när man har 3 katter boendes i sin säng) så ska försöka göra så han slipper det, inte lätt! Barbro har ju en förmåga och alltid komma in med skitiga fötter så fort jag har bytt i sängen så vi får la se :P haha

Sen vid 2 ungefär så åker jag till Färgelanda och hämtar upp älskling som slutar 4 ;) Sen blir det en liten visit hemma hos honom, ett besök på systemet och sedan beger vi oss till Vänersborg för Bandymatch klockan 19.00... Efter den ska vi hem till mej igen med ett matstopp på vägen, Barri kanske? :)


Sen ska vi nog sova, dels för att iaf jag kommer va sjukt trött och dels för att vi ska upp tidigt på Lördag för då äre knallencup vilket vi såklart måste kolla på :) Heja på Borgstena (mitt lag) och på Pärlan såklart :D 



Jag och söthögen fick va med på bild ;)

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Kommer sakna dig med!! =( vill också var hos Pärlan imon! Men om ni tänker på mig så är det bra ;)

2010-11-19 @ 12:51:20
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Pärlan ★

Heja Heja!! ^^, Hehe dock kommer ni nog vara bättre som du märkte i onsdags.. ;)

2010-11-19 @ 17:51:01
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback