Mörrn fölket!!

Idag är det LÖRDAG :D = Idag är det FEST :D

Tror inte jag säger vad jag ska klä ut mej till riktigt än men kan ge er lite ledtrådar så kan ni få gissa under dagen så kommer det säkerligen bilder i eftermiddag innan vi åker :)


Ledtrådar:
* Jag har sparat ut mina naglar som ska målas svarta!
* Mitt linne har gått sönder!
* Känner mej lite blek!
* Nån som har lust och köpa lite?! 


haha det va dem sämsta ledtrådarna men aja dem får duga orkar inte komma på bättre xD Sätt igång och gissa nu så ska jag börja packa så man får med sig allt till Klanten, bussen går 11.28 från Frista så har iofs rätt mö tid men känner jag mej själv rätt så måste jag gå igenom det ett par ggr för och inte glömma typ hälften xD

Dom som gissar rätt får såklart en länkning!!! :D


Hehe har en rätt rolig text jag hitta med.....



En snopp säger till sina kulor: Kom igen grabbar! Jag ska ta er på en fest ni aldrig kommer glömma! Du ljuger din jävel!!! Du kommer att gå in själv & sen får vi hänga utanför & banka på tills festen e slut!!!!



Jag garva rätt gött till den iaf xD Nu ska jag sluta tjöta skit xD Eller jo en sak till!! 

LYCKA TILL ALLA SOM SKA KÖRA I SKENE IDAG, GASA FÖR FAN!!!


hihi ;)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback