My cat owns me....

Mitt katt går fan inte lura!!!

Tänkte jag skulle lyckas med och få i henne lite mer torrfoder än va hon brukar äta men nä då det gick inte! Vill inte ge henne för mkt "äckelmat" för tror det är den hon blir kass i magen av... Istället tog jag torrfoder och blanda med morotspurén (som är bra för magen) men va gör katta? jo hon slickar i sig purén och lämnar torrfodret kvar såklart!!



Jaja hon är jävlar i mej inte dum kan katten iaf!...




Sen är hon ju något söt oxå, så lite svårt och va arg på na med!! Hihi Älskar dej Barbro ♥



Tro det eller ej men jag har faktiskt lagt mej för dagen nu, orka inte skriva klart inlämningen så gör det imån (blir inget simmande då så) och jag kan inte konsentrera mej nu iaf!
Lär ju sitta uppe ett tag, väntar på att älskling ska höra av sig... Han sitter ju på akuten nu och vi alla vet att det kan ju fan ta hela natten! Hoppas han hör av sig snart bara, jag är nämligen skitnojig!! Vet ju att det inte är nåt liksom livshotande direkt men vill ändå veta om nåt är av eller sprucket! Fan nog mer "nervös" eller va man ska kalla det än va han är... Vill bara att han ska bli bra igen! ♥
Får väl fördriva tiden med lite facebookspel eller nåt...!



BTW ÄLSKAR SNÖN!
(bild från förra året)

Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Man tackar man tackar :):)

2010-11-09 @ 21:36:38
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Conny Hansson

Men sötnos, de vart ingen fara, en o annan stock på foten skadar inte, de lär bli fler ;)



WOHO KRYCKOR IS THE SHIIIT!!! :D



Älskar dig<3

2010-11-09 @ 22:27:22
Postat av: Klanten

Svar:

Haha ball?? Sjukt äcklig ju =P haha

2010-11-09 @ 23:40:29
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback