Seeegt!

Blev smått besviken på min kära ferrari idag, först fick jag stå och slita en bra stund innan jag fick upp dörren som i stort sett hade frysit fast!! Och sen starta inte skiten, fick stå och köra på starten länge och gasa jävel men gick inte ändå och sen börja batteriet ladda ur så gav upp... får fixa det till imån!! Som tur va så va mamma hemma så hon fick skjusa ut mej till bussen...



Dumma bil, men ändå är jag smått kär i den! Den är ju så sjukt vacker så går ju inte låta blir :P hehe

*

Nu sitter jag och väntar på Klanten, har precis haft workshop i matematik! Haha det va fan smått kul, vi lekte med Barbidockor xD


Haha skitkul som ni ser!! ;)

Föreläsning väntar i eftermiddag och sen måste jag vänta på bussen i typ 1 timma, inte lika kul men tänkte passa på att skriva reflektion + denna veckans paper när jag ändå har tid, men får la se hur det blir med den saken... Lär ju sitta på fb oxå, det kan jag nästan lova ;)

Nu kommer jag inte på nåt mer intelligent att skriva så lika bra jag slutar med det :P hehe byebye

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar :

Nä jag tycket det är bra som det är =P hahaha

2010-11-08 @ 17:12:04
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback