Låååång dag!!!

Då vart man hemma igen då efter en sjukt lång dag!! Vetifan hur jag hunnit med allt jag gjort idag :O

Först vart det Workshop Bild på schemat, där gjorde vi as snygga grejer av en massa material... 
Har ni sett så vackert det blev :D



Extra stolt blev jag över min GIRAFF!!!


Fast Sara sa att det såg ut som en dinosaurie med utslag, tyckte jag va elakt! Den är ju skitfin, eller hur? :P

*

Sen bar det iaf av till Alingsås för studiebesök på en skola och en förskola med våran mentor, va rätt trevligt det med... Sen tillbaka till Borås för o lämna av folk och sen begav jag mej hemåt (men ett kort stopp på City för och köpa kattsand) och väl hemma blev det skriva klart papret (som är klart och inskickat!) o när jag gjort det så läser jag på fb att vi har träningsmatch idag mot Äspered, o det får man ju inte missa :O så smsar tränarn och frågar när samlingen va, o han skriver att den är NU!! Blev räcerfart ner till Fristad och iväg på det!!

Nu är jag då äntligen hemma igen och nerbäddad i sängen, kommer somna som en stock sen antar jag... o en ska ju upp tidigt som fan imån med igen för temaarbete hela dagen.. LAGOM TAGGAD....!  Jaja tror jag överlever det, hoppas på att få gjort allt så slipper vi sitta på fredag vilket betyder att jag kan åka till älskling mkt tidigare  :D Fast helgen kommer spenderas i Borås faktiskt, ska upp o hämta han och sen blir det kolla Bandymatch i Vänersborg och sen hem till Borås, Lördag kommer bestå av fotbollscup och sedan fest hos Pärlan :D BRA HELG!!


Nu ska jag och Bengan Överarm nana

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Klanten

Mycket fina skapelser!! =D

2010-11-18 @ 22:03:02
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback