Barnslig? svar JA!!

Riktigt roligt och vara barnvakt :D haha jag och Conny tyckte det va roligare och leka med bilarna än va Vincent tyckte xD haha säger en del ;)

Nu lagar älskling lite mat och sen blir det mys och chips och tydligen SKRÄCKFILM :O Jag lär döda han om den är för äcklig!! Fan hatar skräckfilm, jag som rösta på att vi skulle se "På andra sidan häcken" :D haha blir nog båda, sen så ska vi ju tydligen se Titanic oxå bara för att jag storlipar alltid till den... Fan sicken kille man har, först ska han skrämma mej och sen ska han få mej och lipa xD HYGGLIGT!! Haha Fast älskar dej ändå <3

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi är ju bara föööör lika ibland =P

Jag hatar också skräckfilmer OCH jag bölar när jag ser Titanic =P hahaha

2010-10-07 @ 22:45:39
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback