Blablabla

Blir helt jävla störd på den här jävla tentan!!! Allt går bara runt o skallen på mej så ger upp nu, kollar igenom allt en sista gång innan jag åker o sen får det bli som det blir helt enkelt!!

Har fixat sista på bilen nu, stol o bälte är på plats, sitter skitbra :D Väntar bara på att pappa ska komma hem med däck, han är o kränger nya gullabo på fälg, kommer bli skit bra ;) 

Dock har jag svinont i min vänsterhand nu, lyckades med o tappa dammsugarn (när jag städa ur bilen) rakt på min tumme o det gjorde svena ONT o jag skrek som satan så ett under att Sture inte ringt efter ambulans än xD Han brukar ju va snabb på o kalla på hjälp så fort nåt händer på det här stället ;)

Haha iaf, så ska det banne mej inte hindra mej från o köra, har trots allt kört med värre skador i näven xD haha fan va jag flummar just nu men är så jävla rastlös, vill bara in till skolan och skriva den där tentan så är det gjort sen och jag kan fokusera på morgondagen istället!! Men fasen 2 timmar kvar, fast ska åka rätt snart, har lite andra ärenden jag kan göra innan....



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback