Dagens...

Orkar inte skriva nåt speciellt så ni får nöja er med en dagens idag, har lagt till lite iaf...

Lunch - Ris o nån kycklinggryta
Snygging - noone
Knas - Klanten är knas!!
Yeey - Min didaktiska reflektion är godkänd! :)
Mys - Donken med Klanten :)
Händelse - Promenad till biblioteket
Dampryck - folk som kör som idioter när det går en hel klass med små barn vid sidan av vägen, det finns tillfällen då man kanske borde överväga o hålla hastighetsbegränsningen....
Skit - Barbro har fan ränneskitar!! :S
Tanke - Går till dej älskling ♥
Uppgift - Simma!
TV-program - Bonde söker fru, 20.00 tv4
Låt/artist/videoklipp - When you say nothing at all - Ronan Keating (hörde den på radion innan)
Lärdom - har då inte lärt mej ett skit....
Motion - gick till biblan + simningen :)
Svullande - Paj på donken ;)
Bild- Jag och Klanten (från hennes 20års fest) :D



Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Tack älskling;(<3

2010-10-20 @ 20:32:28
Postat av: Karin

HAHAHAHAHA!!

Fan va rolig bild =P jag va bara liiiiiite berusad!

Dessutom en snygg pose jag gör!



Tack för idag gumman <3

2010-10-21 @ 00:10:03
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 17:18:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback