Dagens...

Tänkte börja med en ny grej här (får se hur det går med det dock) Idé kommer från Pärlans blogg :)

Dagens:

Lunch - Potatisgratäng och kyckling
Snygging - Pärlan!!
Knas - Min och Pärlans dans inne på Idéprint ^^
Händelse - Jag o Klanten har simmat!!
Skit - Mitt knä gör ont!!
Uppgift - Skriva klart mitt paper, check!
TV-program - Sverige-Holland på tv4, 20.00!
Låt/Artist - Dixie Chicks - Travelin' Soldier
Lärdom - Sverige är kassa i fotboll!!
Motion - Simningen :)
Bild- Rosa snigel som jag försökte få som bakgrund i mina kommentarsrutor men får det inte riktigt att funka :(

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Bra skit det där med dagens ;) Sen lär du ju få hjälpa mig så jag oxå har sådär snyggt i min kommentatorsruta ;)

2010-10-16 @ 11:08:51
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback