Gokväll Fölket!

Nu ska jag strax nana, imån väntar en meningslös seminarieträff i skolan mellan 10.30-12, SÅ STÖRANDE!! Kunde vart i Färgelanda för länge sen om det inte vart för den, o är den lika meningslös som förra träffen så blir jag riktigt sur :(

Jaja iaf, åker la till älskling runt 13 imån så är väl där halv 3 så har stor del av dagen kvar iaf, blir nog en tripp till Uddevalla och hälsa på en kompis till Conny som flyttat in i ny lägenhet! (Nu fes Barbro jävel så luktar fan) och sen på Lördag blir det tripp till VÄnersborg och kolla Bandy :D Lätt att jag ska heja på Haparanda bara för och jävlas med Conny xD Kommer nog bli extremt roligt och mysigt!!

Kommer nog inte bli så mkt uppdatering här under helgen, som ni kanske förstår men ni kan ju änna passa på o ställa frågor till frågestunden så jag har lite o svara på när jag åkerkommer på Söndagkväll...
Kan ju försöka klämma in nåt inlägg nångång under helgen så ni inte saknar mej för mkt kanske, men får se...

Gonatt och ha en bra helg :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback