Gokväll Fölket!

Första dagen på praktiken har gått bra, vart full fart :) Kul har det vart men känner ändå att jag nog passar bättre bland det små barnen, men detta är en nyttig erfarenhet detta oxå :)

Efter praktiken bar det av hem till Emelie iaf, stackarn va jätte förkyld men vi hade kul iaf :) Tjöta massa skit och kollade på film, Basic Instinct 2, helstörd film, fatta inte mkt måste jag säga xD Men det gick la an, då vet man det iaf :P

Nu är jag iaf hemma igen och fan, Cujo (hunden) är fan helgalen xD Jag kom hem, det va mörkt, går över gräsmattan mot huset och rätt som det är så kommer den idioten i full sule rakt emot mej, blöt o grejer och kan säga att hon gjorde sig förtjänt av sitt namn i det läget, va jävligt lik hunden i filmen xD



Eller nä, riktigt så illa var det faktiskt inte, min Cujo är något sötare ;P Haha


Nu har jag bosatt mej i sängen iaf, sjukt trött! Imån väntar praktiken igen.... "Dagens" kommer strax :P

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback