Inga vidare framgångar...

Har försökt få tag på min VFU handledare nu hela möran, inte så lätt visa det sig... Får försöka igen lite senare...

Sitter nu i köket och lyssnar på musik och väntar på att klockans ska gå, så jag kan åka in till Borås, tänkte jag åker vid 12 så hinner jag in i knallen och fixa lite grejer innan jag börjar.. Måste köpa mat och sand till katten och lite andra grejer + en hemlis :D haha



Jävla dum katt, hon älskar och ligga i mitt fodral till datan så det är alldeles fullt med katthår xD haha älskar dej ändå din mupp ;)

Lyssnar nu på denna låten, fan va glad man blir av den :D haha EGOTRIPP på mej just nu xD Hahah är på världens cphumör xD



Längtar som fan till imån!!


Min älskling<3




Har ju ny header oxå, tycker ni eller? :D haha

Kommentarer
Postat av: Karin

MYCKET fin header =D

2010-10-06 @ 17:53:20
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback