Mörrn fölket!!

Idag vakna jag av att Barbro gick på mej och sen hoppa lite på mina bröst, o jag har jävla mensvärk just där så gjorde SVENAONT!!! Den katten åkte ner på golvet kan jag säga!!! xD Sen en stund senare så hör jag hulkningar, då står katten o spyr!! Fan tänkte jag, jag har heltäckningsmatta! :O Men Barbro va duktig, hon spydde på min gamla nesesär som låg på golvet ;D Duktig flicka!!


Lite dåliga nyheter oxå, vet inte om jag sagt det här men den 30 oktober skulle jag nog kört lite folkrace, men blir inte så för innan jag kom på det så bestämde jag o conny att vi skulle på Bandy (han är freak) i Vänersborg o tänkte att jag skulle hinna med båda men bandyn va tidigare än vi trodde... Men va gör det? det är fan för kallt för o köra folkrace nu ändå och man ska inte klaga när man får en helkväll med världens underbaraste människa istället :D Kommer bli grymt!! ;)


Idag händer nog inte ett skit dock....  Vill ha fredag nu!!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

haha rosa sniglar äre här man kommenterar :P haha



Ujuj helkväll med dig är inte så dumt heller ;)<33

2010-10-13 @ 08:49:50

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback