Praktik, jobb och orättvisa beskyllningar!!

Gokväll folket!!

Idag har det vart en lååång dag kan jag lova!! Börja praktiken 8, vart full fart hela dagen, vad annars kan det vara med 17 st 6 åringar ;) Slutade iaf klockan 15 men då fick jag hoppa in som vikarie i klass 2 Fristids.. sist kvar så va rätt kul när föräldrarna kom och jag inte har en aning om va ungarna heter eller nåt xD men det gick rätt bra, fick alla barn avprickade och hemskickade till förhoppningsvis rätt förälder :P

Slutade iaf klockan 17 och såg då att pappa hade ringt och att han pratat in på telesvarare, ringde den o vad får man då, jo VÄRLDENS utskällning!! Han gorma och skrek om att han hade mött mej i Koberg och att jag bara hade haft parkeringsljus på och att det fick jag inte osv.... Min första tanke: Vart fan ligger Koberg? :O, min andra tanke: hur i helvete kan jag möta pappa där när jag jobbat hela dagen? xD Ringer tillbaka till han och skriker lite jag med (fast på skoj då såklart) Haha han är la för go lilla pappan xD 

O just det, det SNÖA jävel idag :D Haha skoj, men inget som la sig (kanske tur det iofs, har inga vinterdäck på än)

Sen vart det hem iaf, o då har jag dammsugit, tvättat och bytt lakan :D Fan va jag är duktig!! Haha fast det va behövligt! Tror inte älskling blir så glad på mej imån om han kommer hit o det ligger kläder och grejer överallt och sängen är full med grus xD Jävla katter!! Haha nää älskar er mina sötungar! Barbro, Melker och Bengan :D

Nu bara jag tjötar massa skit känner jag, så kan lika gärna fortsätta med det ;) Har just nu krig med Barbro, hon vill lägga sig på datan hela tiden, jävla puckokatt!! Haha känner mej dock elak för tänkte slå henne lite löst med mobilen i huvet men blev rätt hårt :O Fast finns la inte mkt därinne som behöver skyddas så det är nog lugnt :P

Nä nu ska jag sluta babbla :D bye

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback