Betat av lite iaf

Shit va damp jag får på alla skoluppgifter!!! Men en del är mitt eget fel dock men jaja jag ska nog allt lösa detta tillslut!!

Har fått målat forden iaf, så där är ett problem ur vägen eller ska måla fälgar och skriva lagnamn och eget namn på den med det får bli en annan dag eller ikväll om jag orkar...


Här är skönheten :) Syns inte så bra eftersom den står i garaget men den är skitfin :D


Har kikat igenom No-sagan med, ser rätt bra ut och tvätten är snart klar i maskin ;)

Nu sitter jag och försöker plugga lite artkunskap men det går inte så värst bra, det är så jävla tråkigt!! Men jag ska jag ska!! Har lite smådamp på min blogg oxå, har bytt text här men det verkar inte som om det vill ändras, står att jag ändrat men det är samma text som innan när man öppnar bloggen... jaja det kanske ändrar sig senare, blogg.se är lite småsegt ibland...
Nu ska här hängas tvätt och sedan blir det mera artkunskap...

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback