Hmm då va det det där jävla valet oxå....

Fundera lite kring det här med valet, första gången jag får rösta nu ju och jag har ingen som helst aning om vad jag ska rösta på :O Fattar inte varför det ska finnas så jävla många partier o skit och tycker bara det snackas massa skit ändå och sen händer liksom inget!! FUnderar allvarligt på att rösta blankt eller skita fullständigt i det!!

Blitt så jävla trött på folk som står på stan eller utanför skolan och ska försöka pracka på en en massa och tjöta hål i huvet på en att deras parti är minsann bäst.. Alla är lika kassa enligt min åsikt!!

Eller nää förresten det finns faktiskt 3 partier som jag absolut INTE ens skulle komma på tanken på att rösta på!!!

1. Miljöpartiet!!! - Dem idioterna vill avskaffa motorsporten :O Det säger ju sig självt varför jag inte vill rösta på dem!! Men allvarligt, så det är motorsportens fel att vi släpper ut massa farliga ämnen i naturen? herregud, satsa på nåt vettigt istället!!

2. Kristdemokraterna!!! - För det första så är jag ju inte kristen men det jag tycker är skummast med dem är att dem vill förbjuda homosexuella äktenskap! Man bara hallå eller, är inte alla människor lika värda helt plötsligt, vad hände med den moralen och den gyllene regeln och all sån skit ? Jävla dubbelmoral på dem enligt mej!! O va fan rör det andra om 2 killar / tjejer vill gifta sig med varandra? Det är la förhelvete deras problem isåf!! 

3. Sverigedemokraterna!!! - Jaa jag hoppas det säger sig självt....



Men har fortfarande ett problem, vilka ska jag rösta på? 

Vilka ska ni rösta på? Motivera gärna, kul o läsa vad folk har för åsikter om saker och ting :)

Kommentarer
Postat av: .__.

Sverigedemokraterna får min röst. Och nej jag är inte rasist, o inte är partiet rasistiskt heller, utan det är Nationaldemokraterna som är de främlingsfientliga partiet.



SD 2010! :)

2010-09-12 @ 13:55:23

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback