Klaaaaar!!

Heej lite gladare nu, o vet ni varför ? 


Nä det vet ni ju såklart inte (har ju inte sagt det än) haha fan va jag är rolig!! Nä men är klar med min didaktiska reflektion nu :D Ska bara låta Pettan läsa så får hon ge lite synpunkter och sen ska den skickas in... Blir tentaplugg för hela slanten sen...

Får la se om jag lyckas få alla 175 växter och djur i min lilla tröga skalle ;)

Test: Vilken fågel? :)



Åhh vill ha helg nu!!! För helg betyder att tentan är avklarad (för denna gången iaf) och helg betyder även FOLKRACE :D Upp till Färgelanda och race på lördag och såklart så kommer ju min älskling va där med!!



GE MEJ!!! :D



Kommentarer
Postat av: Johan van Kralingen

Kungsfågel ;)

2010-09-28 @ 14:42:15
Postat av: Pärlan

En tjock fågel??

2010-09-28 @ 15:16:17
URL: http://malinperbring.blogg.se/
Postat av: Karin

OCH jag och Pärlan =D

2010-09-28 @ 21:48:49
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback