Svar på kommentar..


För det första så gillar jag inte att folk är anonyma!! Även om ni inte har blogg kan ni väl iaf skriva ert namn?! Har man framfört en åsikt så ska man stå för det oxå!!

Och nu till mitt svar:
Hmm okej, måste erkänna att jag inte har riktig koll på skillnaden mellan Sverigedemokraterna och Nationaldemokaterna isåf? men lägger inte min röst på någe av dem ändå för tycker dem har en förvrängd syn på tillvaron! Men jag ska erkänna att en del dem står för låter ganska vettigt men jag upplever det som om deras syfte inte riktigt stämmer överrens med min syn på saker och ting samt att mkt dem står för låter helt åt helvete! 


Kommentarer
Postat av: Maddeleine

Jag har röstat men inte på SD. Men jag kan tycka, det SD tycker om att höja livstids fängelse är den enda bra åsikten de har....

2010-09-12 @ 14:33:25
Postat av: Conny Hansson

Haha Julia då.. Klart jag står för min kommentar o åsikt :)

2010-09-12 @ 14:36:26

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback