Filmmys....

Ojojoj fredagkväll vart helt galen :P Tentan gick väl sådär, ganska säker på att jag klarat 1 av 2 iaf, alltid nåt... Älskling kom och hämtade mej igår förmiddag iaf så Lördagskvällen spenderades i Färgelanda och skulle blitt party den med men jag va så jävla bakfull att jag palla inte att dricka nåt och så vart jag så satans trött med! Blev grillpremiär iaf hos Dennis, mkt gott! :) Sen blev det en tur till Uddevalla som sluta med att både jag och Conny somnade i bilen :P haha

Min förkylning ger sig fan inte, trodde den vart bort men kom såklart tillbaka nu så jag mår as kasst :( Blir en tripp till Konsum sen och efter det häver vi ner oss i soffan och kollar film hela dagen :) Börjar med denna



Nån som sett o vet om den är bra?? =)

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Ska se nu om jag fått svar igen .. =)

hahaha .. vi behövde inte bli av med honom! Vi vaknade till lite och sen stack han =P

2011-04-03 @ 14:34:11
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Klanten

Svar:

HAHA! Det får du snacka med henne om =P my lips are sealed!

Jadu, gissa tre gånger ;)! Fick mig en tanke ställare i fredags!

2011-04-03 @ 22:06:26
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback