Fy helvete

Vad jag har sovit illa!! Fick världens lårkaka på matchen igår och den har typ värkt HELA natten :( Inte okej!! Ännu värre när älskling åkte vid 4 imorses för då blev det tomt här oxå :(

Jaja gjorde en tabbe såhär på morgonkvisten oxå, trodde jag skulle ta 8 bussen till skolan men kom på när jag redan hade gått upp och klätt på mej och hunnit fixa håret att jag och Pärlan bestämde att vi skulle ses halv 10 istället, vilket betyder att jag kan ta 8.47 bussen... Fast nu hann jag ju med att blogga, fast hade nog behövt sova.....

Tycker det är dåligt med folk som anmält sig till bloggsvarstävlingen!! Kom igen nu!!



Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Haha .. jaa jag hade nog dött utan dig!!! Hihihi <3



Jaa det va sjukt kul =D kul att äntligen se dig spela!! Och snacka skit om dig med Conny ;)



Det va inte en snäll dommare =( men liiiite söt va han haha!!



Inte bra med lår kakan =( Hoppas det går över snart!!

2011-04-28 @ 10:32:39
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback