Matchen...

Blev Oavgjort 2-2, borde kanske vunnit! Dom gjorde mål typ med 2 min kvar, lite surt!!

Roligast va fjortisen som påstod att man får ju tåla lite när hon måtta en spark rakt mot våran målvakt när hon redan hade tat bollen för länge sen men sen när jag tryckte till henne så hon flög in i deras avbytarbås så lipa fjollan xD Haha gjorde inte ens nåt fult (ingen frispark) utan bara tryckte till lite extra ;) haha ROLIGT!!!

Fick gult kort oxå, jag hade ramlat och låg på backen, den andre skjuten bollen rakt på mej som olyckligt råkar träffa min hand, domarn blåser = Frispark och gult kort... OKEEEJ!!

Nu ska jag sova, har älsklingen här bredvid mej!! :) <3





Kommentarer
Postat av: Klanten

Haha!! Det va grymt kul =P

Hände massa kuliga saker under matchen .. men det va iaf topp 10

2011-04-27 @ 23:40:31
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback